birceefe welcome to doğu. Bende mardindeyim doğu bölgesi doğumun çok fazla olduğu bölge kesinlikle öxensizler alışmışlar artık bacım.nherkes doğuruyor bak hastanedeyimmsuan. Önüm arkam sağım solum gebe ! Ve bi benim ilk gebeliğim.. 2,3,4,5,6… Genci yaşlısı hamile kontrolsüz bir üreme var kalabalık çok hastane yok ilçeden köyden de merkeze geliyorlar haliyle hergğn tıklım tıkış oluyor