Arkadaşlar ilk aylar düşük riski var diye günde yarım saat yürüyüş demisti doktor simdi risk kalktı ama sormadım ne kadar yürümem gerektiğini ve sık kabiz oluyorum..Ve sabah kahvaltıda tosttan başka bsy yiyemiyorum,sizce 14-15-16 haftalarda ne kadar yürümeli