Devlette neyi düzgün yapıyorlar ki canım benim ilk oğlumda iki saniye bakar hiç bişey demez kaldırırdı hemen ne ultrason kağıdı ne bişey 😔 bişey sorsan hemen azarlamaya başlarlar sanki zorla biz doktor yapmışız gibi maaş almıyor mesleği değilmiş gibi çok tuaflar gerçekten 😔 çok çok iyi bir doktora denk geliceksin ki anca öyle iyi davransın