Esra-080516 merhaba 🌞 22 gün önce normal doğum yaptım ☺️ Hamileliğim boyunca hiç oturmadım sancılarımın başlamasından bir gün önce dip köşe temizlik yapıp 5 km yürüyüş yaptım ve gece ağrılarım başladı açılmam çok kolay ilerledi hastaneye gittiğimde 5 cm di 1 saat sonra 10 cm olmuştu sadece bebeğimin kafası yan diye sıkıntı oldu ama şükür kavuştuk 🙏🏻 Yani bol bol yürüyüş yapın temizlik yapın ☺️ Doğum anı içinde nefes egzersizi ve ıkınma teknikleri varmış youtubede ben sadece nefes çalışmıştım ☺️ Ve stres yapmayın Allah yardımcı oluyor o an çok zor ama bebeğinizi kucağınıza verdikleri an inanın küçük bi ağrı bile kalmıyor tabi ufak tefek dikiş ağrısı vs ama hepsi geçiyor ☺️