Merhaba kızlar ben daha öncede yazdım tiroid düşüklüğü vardı dahiliye beni endokrinolojiye yönlendirdi 2 gün önce gitim gittiğim doktor prfsr doçent ’i ve bana dedik hamilelikte normal değerlerin böyle çıkaması herhangi bir ilaç vermedi sizce öylrmidir yoksa başka bir doktorada gitmlimym🙄🙄