Byzscgl Kızlar merhaba 2 aylık oğlum var ve fibula eksikliği teşhisi kondu sol ayağı sağ ayağına göre 3 cm kadar kısa etrafında böyle olupda düzelen var mı gerçekten günlerdir ağlıyorım 😔