Kızlar merhaba şuan 36 haftalik hamileyim geçen hafta korona atlattım iğne ve vitamin kullandım doktora kontrole gittim kan idrar ve nst çekildi normal çıktı ama 1 hafta geriden geliyor dedi kötü bir şey mi sorun olur mu dedim yok dedi doktorum ama içim rahat değil ultrasonda kan akışı kalp atışı baş çevresi hersey iyi çıktı ama içim rahat değil 1 hafta geri olması sorun olur mu