Nazlipark Benim suan 37 haftam bebegin boyu 35 cm sanriim sizce iyimi ben korkuyorum boyu kisq geliyor bana ne yapmaliyim ne yemeliyim boy icin lutfen yardimci olun🙏🙏...
Demir Nazlipark Doktorunuz bir yorumda bulunmuş olmalı mutlaka. Boy ölçüsü afaki bir rakam oluyor asla net bir ölçüm değil onu bilin ama 35 cm haftanıza göre çok geride.
Furkan35 Nazlipark fl değerinizle 7 yi çarparak bulun. Belki doktorunuz yanlış söylemiştir ya da siz yanlış işitmişsinizdir
Zeliha06 26 haftalık hamileyim dün kontrole gittim hatta dün gece post açmıştım. 35 boyu 1.220 gram kilosu geldi
Esracim Zeliha06 tatlım ben 21+2 deyim kilosuna 500 dedi de. Ekstra kilo alması için besleniyormusun. Bu düzende gitsem acaba benim bebisinde kilosu artar mi
Nazlipark Furkan35 Furkan35 fl degeri ile 7 'imi carpim? Belliki ben yanlis duydum yada doktor yanlsi soyledi 🙏🙏💕tessekur ederim
Nazlipark aysgl24 aynen yanlis isitmis olabilriim insallahda oyledir 🙏🙏tessekur ederim cevap verdiginiz icin🙏💕
Nazlipark Ecenurmt doktor yabanci olunca guney koreli insan anlamiyor bazen belki ben yanlis isitmisimdir🙏🙏
OktayMeltemSahin Nazlipark ben 30.haftama girmek üZereyim doktorum son bir aydır bebeğin boyu ölçülemez sonuçta içerde dümdüz asker gibi yatmıyor dedi o ortalama bi rakam ama en fazla da 53 cm olarak doğuyorlar dedi
Nazlipark OktayMeltemSahin Benim doktorum yabanci ben turkiyede degilim ama belki ben yanlis duymusumdur 😟insallahda oyledir yanlis duymusumdur insallah🙏🙏
OktayMeltemSahin Furkan35 baya büyük bi mucizeymiş maşallah ona yani ben 7 aylığım bana da beklenenden biraz uzun dedi ama bi rakam söylemedi