Selam hanımlar🌸
Bugün 39-1 olduk. 0 açılma-0 sancı. Nst de tık yok 😔
Normal çok istiyordum. Fakat umudum azalıyor. Pazartesi için sezeryan olacakmış gibi gün aldık. 40 oluyor tam o gün. O güne kadar gelirse gelecek.
41-42lere kadar yolu var biliyorum ancak hiç sancı-açılma olmayacak gibi hissediyorum. Belli olmaz tabi ne zaman ne olacağı. Ama ben baştan beri 41lere kadar beklemeyeceğim diyordum. Hem bebek kilo alıyor, normal zorlaşacak(şu an 3400 gr), işte içerde kaka yaptı, kolu vs takıldı tarzı riskleri düşünmek bile istemediğimden kararım netti. Bunu eşime de doktoruma da demiştim. Yine de 40a kadar bekleyelim diye pzt olsun dedi.
Ama gün alınca moralim bozuldu sebepsiz yere 41lere beklemeli miyim diye ☹️ Yanlış anlaşılmasın lütfen asla normal-sez kavgası yapan biri değilim. Sadece çatı vs uygun çıktığı için umutlanmıştım. Her iki doğum şeklinden de eşit oranda korkuyorum denebilir(hatta sez den daha fazla)
öyle işte🥲🥲🥲