Merve1511_ Bebisi kız olup hamilelikte sivilce sıkıntısı olan var mı ergenlikte bile görmediğim sivilceyi hamilelikte yaşıyorum
rosatue Merve1511_ 2. Trimesterda müthiş sivilcelendim. Sonuna doğru yüzüm bebek poposu gibi oldu. Hayatım boyunca hiç olmadığı kadar. Kız olmasıyla alakası olduğunu zannetmiyorum ama 🤗
Naz_01 Merve1511_ sivilce değil de bütün vücudumda küçük küçük et beni çıktı göbek deliğimin içinde bile
Kuzucccum Merve1511_ şuana kadar hıc yoktu bebişim kız öyle guzellığı alıyor derler ya öyle bır şey olmadı son bı haftadır sıcaklardan olduğunu düşünüyorum yüzümde sivilceler çıkmaya başladı
Biranneadayiiii Benim kızım olucak 21+3üz ama hiç sivilce problemi yaşamadım henüz arada yanaklarım kızarır sadece o kadar 😊
Cycanbaz Benim ilk başlarda vardı ilk 3 aylık dönemde cildim çok yağlanıyordu. Sonra geçti güzelleşti özellikle saçlar falan güzel oluyor keşke hep böyle kalsa
Belacivciv Merve1511_ Benim daha cinsiyet belli değil ondan kaynaklandığını da düşünmüyorum ama omuzlarımda ve sırtımda çıkıyor daha önce olmazdı böyle, hormonlardan sanırım bir şey de yapamıyorum umarım geçer 🤷🏼♀️