Buseylcn Sanırım eşim korona testi daha çıkmadı daha , bende hafif hafif ağrılar hissediyorum ama test yaptırmadım daha şiddetlenirse yaptırıcam. Ne yapmamı önerirsiniz ne yiyip ne içmeliyim malum ilaç kullanamıyoruz. Yardımcı olabilir misiniz
rosatue Buseylcn C vitamini içeren besinler tüketmelisiniz. D vitamini de korona da etkili ancak gebelikte maksimum 9 damla tüketilmesi gerekiyor o da ilk 3 aydan sonra.
meltemcmbl Ben 18. Haftamda oldum esimle birlikte . Esim daha kotuydu acikcasi. Bende bi sıkıntı yasanmadi. Halsizlik vs bigun ate soldu zaten parol disinda bisey icemiyorsun canım
Buseylcn rosatue 16 haftalığım bende, d vitamini damla olarak kullanıyorum. Ekstra kullanmamda sakınca olmayan bi c vitamini tableti falan varmıdır acaba biliyo musunuz
meltemcmbl Buseylcn yok hayır olmadi. Zaten bebege geçmesi söz konuau degil hamilelikte. Bitiminde saglik ocagi cagirdi. Hasar biraktimi bakmak icin vucuda bisi cilmadi sukur. Ama ben ozele gittigimde d-dimer testi yaptirmisti hastalik kan pihtisi yapiomus benim biraz yuksek çıkınca doktor kan sulandirici igne verdi onu 40 gun kullandim. Eger pozitif cikarsa mutlaka o testi yaptirin.