elisa123 merhaba arkadaşlar bugün 24. haftamıza Girdik haftada bebegim cok hareketlidi geceleri kıpır kıpırdı 23 . hafta girmemizle hareketleri azaldı oynuyor ama cok hafif baya saat aralıkları ile 24 olduk değisen birsey yok gebeligim riskli oldugu için sürekli dinleniyorum sizler bu haftalarda nasılsınız yada aynı haftada olanlar durumlar nasıl ?
N-h-e123 elisa123 bende de o şekilde olmuştu 23. Haftada bakınca bile belli oluyordu ama 24′te azaldı nedense , dün kontrolüm vardı bi sıkıntı çıkmadı ama 24+3′üm bu arada
Sulee_ elisa123 ben 27. Haftadayim bi kaç gündür hareketsiz ben dürtükleyince tekme atıyor o haftalarda hep kıpır kıpırdı simdi azaldı hareketleri
Celiklibusee elisa123 bende de çok değişkendi 28. Haftamdayım daha yeni yeni hareketlenmeye başladı sanırım bazı bebeklerin huyu böyle oluyor ya da pozisyonundan kaynaklanıyor💐içinizi ferah tutun
Likapaa elisa123 ben şuan 21+5 deyim. Daha doğru düzgün hissettiğimi söyleyemem . Bir kaç gün önce kıpırtı vardı sanki ama kaç gündür o da yok. Neden böyle acaba ?
Shn16 Sulee_ brnmde iki gündür aynı sekilde. 26+4 um bugun baya korktm. Ben durtunce hareket ediyor onun disinda hafif hafif donme harekeltini hissediyorum ve cok nadir tekme normalde baya hateketlidi. Siz doktorunuza danistinz mi
hanimhanimcik çok normal bazen çok bazen az oynar bende 25 haftamdayım bazen tüm gün durmuyor oynuyor bazen tüm gün hissetmiyorum bile kötü şeyler düşünmeyin iyi düşünün iyi olsun. bebek bu sonuçta büyük insan değil ki tüm gün uyyor😅
hanimhanimcik Likapaa doktorlar normal diyor 24 haftaya kadar yolu var eğer 25-26 haftada hala hissetmiyorsanız o zaman doktorunuza danışın kontrol etsin
elisa123 Likapaa bn 18. haftadan basladı hissetmelerim 20 21 22 guzeldi kıpır kıpır dı bu haftalara nazarım mı deydi bilemiorum 🥰
Likapaa hanimhanimcik bende 22 ye kadar hissetmek gerekiyor diye biliyordum , 24 ise az daha bekleyelim zaten cumartesi perinatolojim var ona da bi sorucam bakalım
hanimhanimcik Likapaa acaba plasenta ne tarafa düşüyor? göbek tarafında kalıyorsa engel oluyormuş hissetmene oda olabilir. birdahaki kontrolünde doktora sor o daha iyisini bilir