minimicki İshal oldum iki gündür çalışıyorum aynı zamanda.ben yorgun halsiz düştüm. çok ter atıyorum sıcaktan olsa gerek. bebeğe bir zararı var mıdır bu durumun.yarına randevu aldım hemen. başınıza geldiyse yardımcı olur musunuz