AIK_2255 6+2de kalp atışı duydum. Çoook mutlu oldum. Allah her kese kısmet etsin. Mutluluğumu paylaşmak istedim. Çünki hep bir rahatsızlık olunca yazardım. Şimdi mutluluk olsun. Umut olsun
Mucizem1995 AIK_2255 canim benim tebrik ederim.Anliyorum o hissi tarifi yok. Rabbim hepimize hayirli saglikli evlatlar nasib etsin🤲🥰
Banuka AIK_2255 gözünüzaydın çok sevindim 😁haftamız aynı ben geçen hafta gittim keseyi gördük 15 gün sonra gel dedi doktor bir haftam kaldı sabırsızlanıyorum inşallah ben de duyarım 😍
AIK_2255 Banuka aminnn bin kere Amin. Ben testimde çift çizgi görünce. Hemen Allaha her isteyene nasib et diye ağlayarak yalvardım. Kızım doğduğunda da her kes sağ salim bebeyini kucağlna alsın diye dua etmişdim
Banuka AIK_2255 Allah razı olsun hamilelerin lohusaların duaları kabul olur…Rabbim kimseye evlat acısı göstermesin kim nerde ne dua edip istiyorsa Allah tez zamanda hayırlısıyla kabul etsin 💗
AIK_2255 sehrengiz_8 ben kan tahlili yapmadım. Regl ile hesapladım. 6+2 olmalı, doktor da 6+2 söyledi. 6+2de kalp atışı görünüp, duyuluyordu