Güzel annişler selam 17+5 haftalığım 🙋🏻♀️ hamile kaldığımdan beri kasık ağrım oldu ve tatlı vazgeçemiyeceğim bir hobiydi hamile kaldığım günden beri tatlıdan tiksindim ekşi yiyorum habire kusmam oldu sizce bu kıza mı işaret erkeğe mi tabikide rabbim öncelikle evladıma sağlık versin cinsiyet önemli değil ama merak ediyorum sizce tahmin edermisiniz 🙏🏻