Anneolmayolunda- Merhaba anneler 23+2 deyim 2 gündür vajinada aniden girip çıkan bir sızı oluyor gece uykumda da hissettim uyandıracak şekilde oluyor bu haftalarda yaşayan var mı 3-5 saniye girip çıkıyor korkuttu beni
Dilekcnkn Anneolmayolunda- Valla benimde öyle doktorum ayaklarıyla baskı yapıyor dedi ama 24 haftadayım bu aralar daha kötü oluyor haftaya gittiğimde yine soracağım bende
Akrepbebek Anneolmayolunda- benimde öyle. 26 haftaligim ara sıra Hala olur. Ama uykudan uyandiracak kadar değil. Enfeksiyondan dolayıda olabilir.
vuslat_ekimde Anneolmayolunda- sen doktoruna sor canım benim erken doğum riskim var bebek baskı yapıyor dedi doktor rahim ağzı yetmezliği var benimde geçen hafta çok yaptı ağrı batma 24+5 im hep yatıyorum çok ayakta kalmamaya özen göster
Anneolmayolunda- Dilekcnkn Yaa benim kontrolüm de daha var gittiğimde herşey yolundaydı ama insan yinede endişe ediyor iste dün birde 5-6 saat sandalyede oturdum baskı yapmış da olabilir uzun süre oturma pozisyonu da yoruyor beni
Anneolmayolunda- Akrepbebek enfeksiyon yok geçen hafta tahlil verdim daha onu biliyorum da proluton iğne vurunuyordum haftalık onu bıraktık bırakınca olmuş olabilir diye düşündüm
Akrepbebek Anneolmayolunda- olabilir canım. Doktoruna danis yinede. Ama bildiğim kadarıyla bu tarz agrilar normal.
Anneolmayolunda- vuslat_ekimde anladım canım sanada geçmiş olsun sağlıkla kucağına al bebişini inşallah soracağım doktoruma bende uzun süre oturur pozisyon da durmuştum 1 gün önce ondan oldu diye düşünüyorum canım kontrolüm gecen haftaydı zaten bayram sonu diğeri