Rabiiakaradas Hanımlar selam. 32. Haftaya girdik ve artık bebeğimin aşağıda olması gerekiyor siz nasıl anlıyorsunuz ya da anlayan var mı 😬🥰
Aysen41 Rabiiakaradas benim göbeğim düştü hıçkırıklarinida aşağıda hissediyorum dönmüş ama doğum kanalına henüz girmemis 😍
AESahin Rabiiakaradas 29 da başı dönmüştü 36 da kanaldaydi kanala girdiğinde göğüs ile göbeğim arasında 5 parmak girer oldu baya düştü göbeğim. Tuvalet ihtiyacı çok oluyor ve asla tutamıyorsunuz yuyurken batma şeklinde altta ağrı oluyor bu şekilde anlaşılıyor
[silindi] Rabiiakaradas pozisyonundan anlayabilirsiniz ayaklar nerde hickiriklar nerde 😊 kafayla popo karışabiliyor onu anlamak biraz zor anca ayaklardan tahmin😊
Hanife00 33+3 teyiz göbeğim aşağı doğru gitmeye başladı yere düşecek miş gibi hissediyorum.Dün muayenemiz vardı doktor yerleşmeye başlamış doğuma hazırlanıyor dedi
depsizoo Huzurmelegim_28 bende anlamıyom naptını daha demin çişim bi geliyo bi gidiyo bi geliyo bi gidiyo 😂
2oglusannesi 35 haftadayim 3 haftadır pelvik kemiklerim ve kaslarım ağırıyor göbeğimde önceki haftalara göre aşağıya indi ordan anladım 🤗