Merhabalar 30+5 im gebelik şekerim var. Bugun ilk lokmayı aldıktan 1 saat sonra ölçtüm 134 çıktı 10 dakika sonra bi daha ölçtüm 143 çıktı hangisini dikkate alacağım ben. Doktor 1 saat sonra ölç dedi ama bir saatten sonra artmaya devam ediyor 1 saat sonrası kandaki max. Değer değil midir. off anlamadım bilen var mıdır?