Kızlar çıkmak bilmeyen bi 20 lik disim var 2 yıldır sadece bi ucu çıktı bugün ağrımaya başladı ve de yeni diş çıkaran bebeklerinki gibi de kaşınıyor hamilelik te bu durumu yaşayan oldu mu dişçiye gitsem bu dişi alıp beni kurtarır mı parol da fayda etmiyo