cgdm-trzi Huzurmelegim_28 haftaya gidecem canım 🙂 takipli olduğum doktor hastaneden ayrılmış doğumu nerde yapsam diye düşünüyorum bende 😔 doğuma az bi vakit kala ayrılması kötü oldu
Huzurmelegim_28 cgdm-trzi hep öyle oluyor ben şuan devlette ayno doktorda devam ediyorum ama söylüyorlarda doğuma gittiğinde kim varsa diye devlette enson bana sezeryan demişti sana söyledimi normal sezeryan diye
Huzurmelegim_28 cgdm-trzi bu sıcakta tek yapma zatenn çok yorucu oluyor sen onlara gelene kadar yıkasan ütülemesi yerleştirmesi kalır ben çantaları tekrar tekrar yerleştiriyorum aklıma bişey geldikçe
beysenyil Nilgun75 daha önce böyle bişey olduğunu duysaydım giderdim valla 😂 şimdi zaten 16 gün kaldı az sabret der dalga geçer eşim 🤦🏻♀️
Nilgun75 beysenyil kesin dalga gecer, bizimki de ,bir gittik basimin etini yedi ne gerek var diye,erkekler ruhsuzlar bacim
beysenyil Nilgun75 benim kocam yapıyor sadece böyle şeyleri diye sanıyordum yalnız olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 😂
beysenyil Serapem hayırlısı olsun bakalım, doğum hikayenizi okumayı bekliyorum önümüzdeki günlerde 😘🧡
Hacer35 beysenyil uygulamaya göre 30 gün var yarın doktor kontrolum var bakalım doktor ne diyecek hayırlısı 😍
cgdm-trzi Huzurmelegim_28 normal dedi. Evet kim oluyorsa o yaptırıyormuş doğumu sağsalim kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 🤲🏻🌸