Arkadaslar demir ilacını gujun hangi zamanin da ve nasil kullanıyorsunuz ac ve tok olarak.benim demirim biraz düşük bugun icemedim normalde kahvaltimdan bir iki saat sonra icerim oglen vakitleri.Ama bugun disardayim unuttum gelince de kimisi aksam yatarken iciyormus sizler nasil kullaniyorsunuz.arada icmemezlik yapiyordum ama tedirgin oldum icmek istedim aksam yatmadan icsem nasil olur