123-4 Hangi sıklıkla doktora gidiyorsunuz benim gibi uzun süredir hastaneye gitmeyen var mı ? 26 haftalıgız en son 1 buçuk ay önce gitmiştim
Denizyildizii 123-4 bende 5 haftada yada 6 haftada bir gidiyorum ama şeker yükleme zamanını geçirmeyin derim
Lulemom 123-4 ben 3 haftayı zor geçiriyordum. Şimdi 2 haftada bir gidiyorum. Zaman geçmiyo gibi geliyo. Nasıl dayanıyosunuz 🙄
123-4 beyza1234 yaşadığım şehirde hastane yok tayinciyiz o yüzden bende ilk gebeliğimde çok sık gidiyordum
Sibelrx 123-4 corona var diye gitmiyorum ben ilacim bittikce bi agrim sizimda yok suanlik 32 gitmistim suan 36 haftaligim temmuzun 10 gidicem 20sindede dogum
Esra_baki 123-4 ayda bir gidiyorum 30 haftaliğım. 5. Kere kontrole gittim galiba toplam yanlış olmasın 6 da olabilir
Muvahhide 123-4 doğum yapalı 1 hafta oldu hamileliğim boyunca 2 defa gittim. Hem coronadan dolayı hemde çok sık doktora gitmeyi bir sıkıntı çıkmadıkça gereksiz bulduğum için gitmedim çok şükür sağlıklı şekilde normal doğum yaptım
Esediii Muvahhide bu nasıl mantık anlamadim insanlari yanls yönlendirmeyin bence ayda 1 kez yada 3 haftada normaldir, zaten ilerleyen dönemde dktorda hangi sıklık ile gelecegini soyler iki haftaya çeker belki haftada bire
Medilifegun 123-4 3 haftada 1 gidiyorum ağrım sızım yok diye bebeğimin iyi olup olmadığından emin olamam 30.haftamdan sonra 2 haftada bir giderim evladım iyi mi diye içim rahat etmiyor
Muvahhide Esediii kimseyi yönlendirmek adına yazmadım doktora da bir sıkıntı olmadıkça gelmek istemediğimi söyledim o da ona göre ilaç yazdı. Bu çok büyütülcek bişey olsaydı 20 yıllık doktor tepkisini verirdi