Burcusrkn Kızlar 24 haftalık hamileyim, vajinada iğne batması gibi bi sancı başlıyo içeri girip kayboluyo, 3-4 dk sonra tekrar oluyo, karnımda da ağrı başlıyo sanki, erken doğum riskim var tedirgin oldum, bu konuda bilgisi olan var mı ?
Melos İsterseniz bir doktorunuza görünün eğer erken Doğum tehlikeniz varsa. Çünkü ben 37+2 yim. Aynısı bana da oluyor vajinada iğne batması gibi oluyor doktora sordum sahici böyle bi şey mi diye evet demişti Bana
Melos Burcusrkn evet mutlaka bi görünün derim benim de sancım oluyor ve tariflerimiz ayni ne olur ne olmaz riskiniz de var madem. Haberdar edin ☺️