Ask_hosmus benimde 35+0 aynısı bende de oluyo normal şu sıralar kasıkta mı batma yoksa vajina ya doğrumu vajina ya doğruysa bebek ayaklarını aşağıya getiriyor dönüyo yani benim hergün öyle oluyo doktora gittim ben korktum dönmüş ondan ağrın demişti gene için rahat değilse doktora git derim ben bebeğin hareketlerini de sık sık takibe al iyi hareket ediyo mu diye hareket etmezse tatlı ye ki hareket etsin hareketleri azalırsa doktora muhakkak git derim 😊