Ben 28inci haftamdayım hala 3-4 günde bir istifra ederim ki başlarda 4 ayım zehir gibiydi zofer kullandım ben snra internetten araştırdım prilam dr çok öneriliyordu bende doktoruma yazmasını rica ettim o günde sabh bir kez aç dedi ama prospektüsünde sabh 1 öğle 2 akşam 3 adet alabilirsiniz yazıyordu bende çok mecbura kalınca sabh 1 aksam 2 tane alıyordum ama tek iyi gelen o oldu tabi birde bende tsh değeride yüksek çıktı onada baktır sık sık mutlaka kusmanı en çok arttıran o oluyor cubuk kraker vs falan inan hepsi boş ben hiç fayda görmedim ki bunların yanı sıra 3 günde bir iğne serum taktırdım öyle atlattım