Gamzeli O kadar çok acı çektim ki buraya uzunn uzuunn yazsam bitmez yinede o yüzden kısa anlatıyorum 😁 39+5 deyim doktor temmuz 8 dedi doğum için ama oğlum maalesef daha erken gelmeyi tercih etti 😍 sabah acıyla 8 de uyandım hava sıcak malum terledim duşa gireyim dedim duşa girdiimmm pat nişanım gldi 😁o an korktum tabii eşime söylesemmi ablamlara cekip foto atsammı diye sonra sakin olmayı tercih edip duşumu aldım çıktım. Sancılarım gelmeye basladı saatte bir 50 dkda bir 45, 30 , 20, 10 derken 3 dakikaya düşümce hemen doktorumu aradım ve hastaneye gittim akşam 9 da. 2cm acıklık vardı ve benim sancılarım durmaksızın geliyodu. 2 bucuk 3 ,4 derken en son tüm hastane ayağa kalktı artık dayanamıyorum sacımı yoluyorum acıdan kızlar böyle bir acı hayatımda yaşamadım... 9 cm oldu doğuma aldılar artık ıkın ıkın ıkın ıkın artık pes ettim yapmıyorum dedim. En son ıkınmamda artık kafası cıktı ve bşr rahatlama 😍😍😍 omuzları popuşu ayakları derken artık oğlum kucagımda Allahım bunu ben mi doğurdum 😍😍 o kadar minnoş ki yavrum canım evladım o an yeniden doğdum sanki... Çok güzel bir duygu rabbim isteyen heekeseee nasip etsin bu duyguyu inşallah doğmuna az kalanlara rabbim tez zamanda güzel doğumlar nasip etsin. Allahım bir avazda kurtarsın 🤲🏻❤️ Mehmet Efe 3560 gram 52 cm dünyama hoşgeldi 💋💫❤️
Ekekekekkejw Gamzeli canım Allah uzun sağlıklı ömürler versin bebeğine. Daha önceden sancıların falan oluyor muydu ? Sabah birden mi oldu yoksa?
Gamzeli Asrinbaby yok istemedim bilerek epidurali. 7 cmden sonra epidural vermiyomuş benimde açılmam çok zor oldugu için öylede cekşcektim böylede çekicektim 😌
ozlmmmm Gamzeli amin canım Allah analı babalı büyütsün gözünüz aydın 🤗 Ikınma nasıl oluyor tarif edebilir misin ilk gebeliğim araştırıyorum ama 😶
Gamzeli ozlmmmm tuvaletini yapar gibi ıkınıyosunuz cenenizi göğsünüzün oraya dayayıp, gabız olmuş gibi kafası çıkana kadar ıkınıyosunuz ama o ıkınma esnasında sancı bitiyo sadece bian önce çıksın istiypsunuz 😍❤️
ilaydanurhavvat Gamzeli allah bağışlasın canım bnim merK ettiğim o ağrı tam olarak nasıl bi ağrı yada nereye vuruyor nasıl oluyor ?
Gamzeli ilaydanurhavvat benim kasıklarında basladı agrı hafşften regl sancısı gibi sonra bunun 1000 katını düşünün maalesef çok acı bişey ama inanın bebeğin kafası cıkana kadar sonra kuş gibi yeniden doğmuş gibi oluyosunuz Allahın izniyle ...
Gamzeli ozlmmmm her aancı geldiğinde acılma oluyor ve ne kadar ıkınırsanız doğumunuza o kadar yakın oluyosunuz. En son 10 cm olunca catalda her sancıda ıkın diyor.
ilaydanurhavvat Gamzeli bnim de bugun kontrolum var normal doğum düşünüyorum bakalım doktorum ne diycekk
Gamzeli ilaydanurhavvat rabbim size kolaylık versin tek tavsiyem suni sancı istemeyin. Benim doktorum bana suni sancıya dayanamazsın bunun 3 katı dedi ve vermedi sağolsun. Kendim bkledim. Dayanamazsanız eoidural yapabilirsiniz 4 cm olunca açıklıpınız😊