Alp-2806
Ben nazara da insanların fesatlığına da çok inanıyorum . Sizin etrafınızdakiler yine iyiymiş . Ben bebeğimi kaybettiğimde güya geçmiş olsun demek ve yanımda olduğunu belli etmek için arayıp ziyarete gelen yakınlarımız bana ; “ ay ağır mı kaldırdın , ay bu et çok yemiyor ondan , ay sen mantı yaptın ondan hatta senin yüzünden ” diyenler bile oldu. Sorsan geçmiş olsun deyip destek oldular . Normalde evladımın acısıyla geçirmem gereken yas dönemimi bu insan müsveddelerinin dedikleri yüzünden üzüntüden hasta olarak geçirdim . İnsanların kalbinin kötülüğünü o zaman görmüş oldum . Hamileliği söylemek problem değil düşük veya başka bir şey olduğunda bu tarz iğrenç sözlere maruz kalmak o kadar üzücü ve kırıcı ki insan acısını unutup bir de bu laflara üzülüyor . 🥺