slnurn bende de aynı durum var canım. 32. Haftada suyu azalmaya başladı. Serum takviyesi,bol su vs derken 35. Haftada bşraz çoğaldı. Dün 37. Haftaya girdik doktor suyu tekrar azalmaya başlamış 38. Haftada alalım bebeği dedi. 37+6 da tekrar muayene edecek. Duruma göre 38+1 ’de sezaryen olacam