marbling10 Epidural yapıldığında hafif hissediyorsun ama acı hissetmiyorsun, spinal de ise belden aşağı tamamen uyuşuyorsun. Epidural, normal doğumda kullanılır çünkü ıkınabiliyorsun ama normal doğumda spinal olursan ıkınman zorlaşıyor bu sayede bebek 35 dakika da doğacaksa 1 saate çıkıyor. Spinal ise sezeryan doğumda uygulanır bu aynı canlı sezeryan gibi ama önüne bir perde çekiyorlar. Genel anesteziden farkı uyanık olmak, onun dışında doğumda uyanık oluyorsun.