Bizde de kan uyuşmazlığı var. Geçen yıl Düşük yaşayıp kürtaj sonrasında kan uyuşmazlığı iğnesi olmuştum. Bu 2. Hamileliğimde 6. Haftada kanamam olunca tekrar kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum. Hamileliğimin ilerleyen zamanlarında tekrar vurulacakmışım doktorum öyle söyledi.