Merhaba arkadaşlar. Şöyle bir kafa karışıklığım var ikili testim sorunsuz geldi 1.10000 olarak, geçen hafta üçlü teste girdim nöral tüp defektini inceliyormuş üçlü test orada nöral tüp defekti risksiz bölgedeyim fakat doktorum bana genel popülasyon değerimin 1.600 olduğunu söyledi. Yani ikili teste göre bir sıkıntın yok diyor ikili test üçlüye göre zaten daha güvenilirmiş, titiz bir gebe olduğun için istersen ileri bir test olan fetal dna testi yaptırabilirsin dedi hatta bir broşürde verdi labaratuvar ile ilgili. Bu ikili ve üçlü testler tarama testleri yani yüzde yüz güvenilir değildir dedi ki bende biliyorum belli bir oran sunar. Ama ben dünden beri çok endişeliyim. Yani ne yapsam bilmiyorum. İkiline göre sorunsuz ve bebeğin sağlıklı olduğunu düşünüyorum diyor doktorum ama ben her bilgiyi aktarmak zorundayım titiz ve özenli bir gebesin istersem buda bir seçenek diyor. Ama bir kez eşeğin aklına karpuz kabuğu düştü😢böyle bir durumla karşılaşan var mı, ve ya genel popülasyon nedir arkadaşlar burada değer çok mudur? Yardımcı olabilecek yorumları bekliyorum, lütfen 🙏