deletedmom255 geçen yıl bana özel Keçiörende Aynura hanım normal doğum yaptırdı. Biraz kaba bir bayan. Ama işinde iyi, çok özel bir ilgi, doktorunuzla mesajlaşma, sorulara ilgi beklemeyin. Muayeneyi kısa tutuyor. Diğer hastanelerdeki uçuk ücretleri düşünürsek 2.000 tl için başarılı bir hastane.