mirac_le ödem olmuş canım melesef.Benimde var ayaklarim tombik tombik oldu ayak bileklerimdede var.ama baska yerde yok cok sükür.Insallah doguma kadar her yerime dağilmaz.35+3 hafatalığız suan 33.haftadan sonra yavaş yavaş sismeye başladım.Yere bastıkca özelliklede sabah ilk kalktığımda ayaklarım sızlıyor.Ben aklıma geldikce soguk su tutuyorum bacaklarima ayaklarima.ayaklarımı dikip uzanıyorum ben çok faydasını gördüm.Birde çok su iç susamayı bekleme tuzu da azaltman gerekiyor.