8 haftalıkken kese var bebek yok dediler 2 gün sonra özel hastanede kalp atışını dinledim bazen sorun doktorda olabiliyor hatta özelde sordum görmemesi normal mi 2 gün önce diye mümkün değil bak kalp atışını dinliyoruz dedi eğer doktoruna güvenmezsen başka doktora da git derim