kiraz_8 Merhaba kızlar ben 20 hafta 2 günlük hamileyim ya ben bugün ara ara adet olacakmışım gibi ağrı hissediyorum bu normal mi çok korkuyorum
Busradonmezus kiraz_8 Ben adet ağrılarını daha erken haftalarda yaşadım doktora gittim sancı halkası oluşmuş dedi magnezyum takviyesi verdi ayrıca bol bol maden suyu için günde 1 tane çünkü maden suyu çok fazla magnezyum içeriyor
ilkgozagrimhavinim kiraz_8 bende bugün tam 20 haftalık hamileyim. Yaklaşık 2 haftadır yaşıyodum o ağrıları. Ve hatta bi gece korkudan acile gittim. Ama bişey çıkmadı. Doktorumla görüştüm dün. Magnezyum verdi yarın başlıcam.
kiraz_8 Busradonmezus bilmiyorum bende normalde kasılma olurdu içtim o kasılmalar yok artık ve içmiyorum ama bugün öyle hissettim hatta bi ara çok şiddetliydi yane Allah korusun kesin bişey oldu dedim ama çok şükür bişey yok ara ara tutuyor işte sancı