Gizce23 Bır ay önce düşük yaptım acaba hamilemiyim diye test yaptım 0.2 cıktı ne demek acaba ayrıca 2 gun sınra adet kanamam başlaması gerek böyle olup sonrasında artan varmıydı acaba