Pakize_dogan katılıyorum ameliyatımi orda yaptim asistanlar girdi ameliyata deli ettiler beni eltim orda yeni doğum yaptı covit oldu geldi bize de bulaştırdı hamile halimle korona oldum neler cektim üstelik riskli gebelik yaşıyorum 8 aydır evden çıkmadım bi eltime gittim covit olup geldim o hastane yüzünden çok pis bi hastane malesef