Ve sonunda doğurdum size bende küçük meleğimle nasıl oldu bitti hepsini anlatmak istiyorum 😍 tam 2 hafta önce bugün sezeryan ile doğum yaptım tam 40 haftalıktık aslında normal olmasını bekliyorduk ama oğlum fazla kilo alınca sezeryan ile doğurdum 4 yıldır bu anı bekliyorduk polikistik over sendromu vardı ve yumurtlama takibiyle hamile kaldım son haftalara kadar normal diye bekledik son kontrole çağırdığında doktorumuz bişey yemeden sabah erken gel dedi bebeğin kilosu çok artmışsa sezeryan ile alırız tedbirli gel dedi ve bizde Ma aile toplandık sabah muayeneye gittik ve oğlum 3750 olmuştu çatım bu kiloda normal doğum için müsait değildi doktorum hemen ameliyathaneye haber verdi ve 2 saat içinde oğlum kucağımdaydı herşey o kadar hızlı ve değişik duygular içinde oldu ki meleğime kavuştum sezeryandan sonra bu Arada spınal oldum belden aşya uyuşukluğum geçer geçmez kalktım hemen yürüdüm 3-4 kere sabah olduğunda tek başıma yatıp kalkabiliyordum istediğiniz merak ettiğiniz bişey varsa nacizane bildiklerimi paylaşabilirim
hastane medikal park Mersin’deki
Doğum ücreti 5.200 dü içinde bi gece kalma 20 poz doğum sonrası aile fotosu oda süsleme bebek kontrolü
doktorum Ceren Dinçer ata çok tatlı motivasyonu enerjisi çok tatlı bi doktor ben çok memnun kaldım diyeceklerim bu kadar 😍🥰