Hala beklemedeğim derdim sonunda bende doğum yaptım doğumdan 7 gün önce nişan geldi başka belirti olmadı doktor son muayenede oglen 2,5 cm açıklıkla yatış verdi suni sancı olmadan akşama kadar iki nst girdim 3.nst gittiğimde artık sancıları hissediyordum açıklık 8 cm olmuştu doktora haber verdiler belki 5-6 ıkınma oldu saçı göründü bı kaç kez daha ıkın dediler iki ıkınma sonrası bebeğim doğdu her ne kadar kontrollü ıkıncam dikişsiz olsun istiyorum desemde olmadı dikişlerim var herkese böle kısa sürede doğum diliyorum