Kızlar öncelikle biraz uzun olucak kusuruma bakmayın
ben bir ay önce kan tahlili verdim şekerim iyiydi 32.haftamda kan şekerim yüksek çıktı(şeker yüklemesi yaptırmamıştım)
Doktorum dahiliyeye yönlendirdi bugün sonuçları aldım
33+1 haftalık hamileyim şekerim 75 çıkmış ama kan şekerim sınırda çıkmış ayrıca demirimde eksikmiş dahiliye doktorum endokrine yönlendirdi sanırım şeker yüklemesi yapacağım 12temmuz en erken randevuydu zaten ben 12temmuzda 35 haftalık olacağım şeker yüklemesi yaptırmalımıyım diye kadın doğum doktoruma sordum dahiliye ne derse yap şeker bebeğe sıkıntı olur dedi
canım çok skkın sizce ne gibi bi yol izlerler başına gelen oldu mu lütfen cevap verirseniz çok sevinirim