Merhaba ben de yaz boyu ailemin yanında Edremit’teyim normalde İstanbul’da takibinde olduğum bir doktor vardı, buraya gelince de daha önce de Edremit devlet Hastanesi’nde ona gitmiştim şimdi özel yer açtığını duyunca hiç tereddüt Onur beyin takibine girdim. Çok ilgili,kafanızdaki her soruya siz sormadan cevap veriyor bilgilendiriyor açıklayıcı bir şekilde. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Size de sağlıklı doğum diliyorum.