Meliskam Merhaba kizlar 19+1 hamileyim…uzaninca hersey normal…ayaga kalkinca karnimin alt kismi basiloyor sallaniyor sanki acitiyor bir kac gundur oyleyim…bu normalmi ? Baya asagi yani vajinamin hemen ustu bebekde ordan pit pit yapiyor
Merve5561 Meliskam aynen o durumdayım 20+4 üm cuma dr gidicem sorucam bakalım bildiğin baskı var alta doğru