Kızlar ilk defa giriyorum buraya arkadaş tavsiyesi hiç bir bilgim yok 4 gün önce 2.5 aylık hamileydim 10 hafta 4 günlük özel hastenede doktor hiç cinsiyet tahmininde bile bulanmadi bebek bayada oynamasına rağmen 1. Oğlumda aynı hastane 12 hafta 4 günlükken cok net görmüştü erkek olduğunu bu hamileligim çok farklı diğerinde cok rahattim bunda çok kötüyüm ve kiloda almıyorum yüzümde bozuldu sanki ilkinde hamilelik boyunca 2 defa aserdim ama herşeyi yiyordum rahatca bunda çok aşeriyorum sadece aserdiklerim ve soğuk soğuk ekşi ekşi şeyler diğerinde tatliydi karin seklimi anlayamiyorm psikolojik mi nedir yanlara doğru gibide öne doğru gibide son regli tarihim 11 yada 12 nisan doğum tarihim 12.08.1989 bana bu konuda yardımcı olacak varmi cinsiyetten anlayan fotoğraf ekleyemiyorum niye anlamadim