Gdizmen Merhaba arkadaslar az once doktordan geldim bebegim 2.900kilo olmus 3haftada 850gr almis 10gun kadar onde gidiyormus, ben 3haftada 1kilo aldim doktor bebegin midesi genis dedi. 3haftada cok gibi geldi kilo alimi sizce nasil normal mi ?
-Cansu- Gdizmen canım biz henüz 34 haftayız ama buradaki okuduğum postlara göre normal sanırım çünkü son haftalarda bebek haftada 200-300 gram arası alıyormuş
Demetslt Gdizmen 1 ay icinde 1 kg aldı benim bebegim de bi sıkıntı olmaz bu sekilde devam ederse sezeryan yolu gözükebilir ☺
Ogretmenanne35 Gdizmen 34+5 de gittiğimde oğlum 2770 idi ama ultrasonda yanılma payları olabiliyor bunu da göz önünde bulundurun . Benim bebeğim de bir hafta kadar önde gidiyor ama çokmşükür sağlık problemi yok
Gdizmen @-Cansu- bu haftadan sonra haftada 300gr alir dedi bebek iri olur mu onun endisesindeyim simdiye kadar boyu uzun ama kilosu normal gidiyordu simdiden sonra iri olmasin yediklerim mi besledi telas yaptim biran ☺️
Gdizmen @Demetslt yaaa kac kilo dogmustu sizin bebisiniz :) haftaya cati muayenesi var bakalim o zaman dogum sekli de netlesir buyuk ihtimalle
Gdizmen @Ogretmenanne35 evet doktor da oyle soyledi ultrason terazi degil sonucta yanilma payi olabilir dedi, cok sukur saglikla ilgili bir problemleri olmasin da sizinle hemen hemen ayni gidiyor kilosu oyleyse ❤️
Ogretmenanne35 Gdizmen sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil. Ben sezeryan olmayı düşünüyorum biraz önden gidiyor diye hem de korkuyorum kardeşim normal Doğumda çok sıkıntı yaşadı çünkü siz nasıl düşünüyorsunuz
Sarew Gdizmen bende aynı şekilde 34 de 2300 dü 36 da gittiğim de 3180 gr olmuş 2 haftada 880 gram almış önden gidiyor dedi
Cigdm Sarew 34. Haftada tam 34 + 0 damı 2300 dedi benim 34+0 da 2200 di kilosuna geri dedi çok üzüldüm bende neler yediniz de okadar aldı ben çok istiyorum kilo alsın
Muberra123 @Gdizmen benimde öyle 32 haftada bebek 2000 gramdı sonra 34+5 de gittim 2700 olmuş 17 günde 700 gram almış dokturum normal dedi sanırım son haftalarda böyle alabiliyolarmış
Gdizmen @Muberra123 masallah guzel beslemisiz oyleyse bebisleri saglikla biranda 2.900duyunca cok mu acaba demistim ☺️
Gdizmen @Sarew masallah kuzuya, benim de 10gun kadar onden gidiyor 3hafta once haftasiyla uyumluydu simdi one gecti, saglikli olsunlar da
Gdizmen @Demetslt 😂 saglikla gelsin minnos 🥰🥰 gunu belli mi dogumun biz bayrami atlatirsak tamamdir 🙈🙈
Seyma0368 34 haftalığım bende dün gittim 2500 olmuş bakalım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Gdizmen @Birtane2307 evet her gun yurumeye calisiyorum ama sicaklar da fena etkiledi bu hafta bakalim artik sona yaklasiyoruz 🙏🏼