Suheda28 İğneden sonra 4. Ve 7.günleri kesinlikle kaçırmayın, ben doktor ihmali yüzünden ameliyat oldum, bana kimse demedi iğneden sonra 4. Ve 7. Gün diye, bende taburcu olduktan sonra ki 4. Ve 7. Gün sandım bi gittim ki iğnenin 6.günü olmuş, sonra yeniden hastaneye yatışım yapıldı değerlerimi gözlemlediler, ultrasondan kontrol ettiler iç kanama başlamıştı, kanama alanı 1 cm iken 5.5cm e çıkmıştı hemen ameliyata alındım tüpüm felan patladı, şuanda tek tüpüm kaldı, iğnenin üstünden 6 ay geçmesi lazım mış şuanda bekleme süresindeyim, bu olaylar çok uzak bi zamanda olmadı tam 2 ay öncesinde yaşadım kabus gibiydi, daha yeni yeni kendime geliyorum, Allah düşmanıma yaşatmasın çok dikkat edin kendinize 🌸