gögsumde yanma var birde şişkinlik yaşıyorum normalde hep ishal olurdum adetten once ama şuan normal sorun yok.Birde adetim duzenlidir ama emin olamıyorum kimyasal gebelik gecirdim 2 ay once test yapmayada korkuyorum boyle bi durumla karşılasan var mi?