Young_mother Kaçıncı haftalıksınız? Şubata denk gelenler neler yaptınız bakalım 👶🏻 biz şuan 8+4 haftalığız 🤰🏼
Melekannesi_81 Young_mother Young_mother bizde 7+4düz nasipse Şubat 12 dedi doktor bakalım nasip ilk aylar zorluyor ama sonunu düşününce hepsi geçici olduğunu biliyoruz 🙏🏻🤍🙈
betlkrkmaz Young_mother ben sizden 1 ay büyüğüm 😄😄😄😄 3 aylık yavrum Aralık sonu ya da ocağın başı İnşallah 😄😄😄
Young_mother betlkrkmaz günler çabuk geçiyor diyorlar da hiç geçmiyor ki çok sıkılıyorum evde biran önce şubatı çekiyorum 😂
betlkrkmaz Young_mother ay bende vallahi arkadaşım bugün doğum yaptı o kadar heveslendim ki içimden dedim keşke şimdi ben doğum yapmış olaydım 😄😄
kemalim01 Benimde sanırım şubata geliyor 6+0 hamileliğim şuan doktora gitmedim henüz kalp atışı için biraz daha beklemedeyim
Young_mother kemalim01 bende duymamıştım o hafta 2 hafta sonra gel demişti daha gidemedim ayın 5 de gidicem
betlkrkmaz Young_mother aynen hormonlar desen almış başını gidiyor küçük bebek videoları görünce istemsizce ağlıyorum 😄😄😄😄
Young_mother betlkrkmaz çok sinirliyim ya bu aralar ama valla deliricem gerçekten kız kontrolden çıktık iyice 😂