venusyen bebeğim 2 gün önce doğdu. şu anda küvözde. bana da covit testi yapıldı. sonuç negatif çıkarsa bebeği anne yanına veririz demişler. Bu nasıl oluyor. anne bebek yoğun bakımda birlikte mi kalıyor
Demir06 venusyen küvözle birlikte odaya getiriyorlar bebeği ama her hastanede aynı imkanlar olmuyor bazı hastanelwr yapıyor bunu
turkankrbyk venusyen bildiğim kadarıyla özel küvezli odalar var bebek yanınızda duruyor hep sanırım bu. Yoksa kuvezlerin olduğu yerde kalamazsiniz
venusyen odada birlikte mi kalıyoruz. ara ara mı getiriyorlar. ben bugün taburcu oldum. yarın sonuç negatif çıkarsa hastaneye gidecekmişim@Demir06#16068684 Demir06
Demir06 venusyen hep yanınızda kalıyor ama söylediğim gibi hastanenin şartlarına göre değişiyor,size de oda verirler küvözlü odalardan orada birlikte kalırsınız sanırım.