Anneadayi95 3 tane test yaptım geçen hafta pozitif çıktı ilk doktor randevüm cuma günü ve çok heyecanlıyım şaşkınım😊 adetin ilk gününden hesaplanıyor dediler o zaman 6. Haftadayım fazla bilgimde yok ilk defa anne olcam 🙏