Babyiveannesi Kızları ben 5 aylık oldum saçlarım sariydi şimdi dip boyası falan geçmiş üstü siyah altı sarı duruyor çok kotu evde tüm saçları siyaha boyamak istiyorum sizce bir zararı olur mu
Kucukmucize Babyiveannesi canım doktorum saçını boyama dedi benimde boya diplerim olduğu gibi çıktı senin dediğin gibi ama bekleyeceğiz yapacak birşey yok